Linda (Petra Hřebíčková) je profesionální hráčka beach volejbalu, které
táhne na čtyřicet, právě ji opustil partner a její mladší spoluhráčka a
nejlepší kamarádka Pavla (Denisa Nesvačilová) navíc zvažuje otěhotnět
s přítelem Hynkem (Vojtěch Dyk), což se Lindě nezdá v souvislosti
s blížícím se mistrovstvím Evropy úplně žádoucí. Pak ale jejich vztahy
zamíchá nový správce sportovního areálu Jíra (Jiří Langmajer), jehož šarmu obě
ženy podlehnou.
Stránky
▼
26. 8. 2019
23. 8. 2019
Anna – Recenze – 60%
Ve francouzském špionážním thrilleru Anna režiséra
a scenáristy Luca Bessona (Leon, Pátý element) sledujeme osudy
pětadvacetileté Rusky Anny (Sasha Luss), osiřelé feťačky, která si na začátku
90. let v Moskvě podala přihlášku k námořnictvu, ale nakonec o její
schopnosti projevila zájem ruská tajná služba. Po roce tréninku se z Anny stává
profesionální vražedkyně, maskující se za identitou supermodelky a ocitající se
po pádu železné opony uprostřed střetu ruské KGB a americké CIA, které si obě
udělají z Anny prakticky rukojmí, zatímco ona sama touží ze všeho nejvíc
po svobodě.
20. 8. 2019
Krvavá nevěsta (Ready or Not) – Recenze – 70%
Svatba. Nevěsta Grace (Samara Weaving) je obyčejná osiřelá dívka, žijící donedávna
u pěstounů, ženich je mládenec ze zámožné panské rodiny, která po několik
generací buduje svůj majetek z prodeje společenských her. Dle dávné rodinné
tradice si Grace musí o svatební noci s úderem půlnoci vylosovat náhodnou
hru a společně se zbytkem rodiny si ji v jejich rozlehlém sídle zahrát. Vytáhne
si hru na schovávanou, přičemž netuší, že ta jediná má speciální pravidla –
musí totiž vydržet schovaná až do úsvitu slunce, zatímco se ji ostatní budou
snažit najít a zabít.
16. 8. 2019
Hodinářův učeň – Recenze – 60%
Hamižný hodinář (Viktor Preiss) má sen o pokladu, jenž má údajně připadnout
jako svatební dar jakémusi Urbanovi. Hodinář pak opravdu narazí na malého sirotka
jménem Urban, načež se ho ujme, udělá z něj svého učně a naplánuje si, že
až dospěje, tak jej ožení se svou dcerou Laurou, aby mohl domnělý poklad
shrábnout. Dobrosrdečného Urbana však od narození doprovází trojice sudiček,
dvě hodné (Jaroslav Plesl a Václav Neužil) a jedna zlá (Jana Plodková) – a
právě ta hodináře přesvědčí, aby Urbana poslal ještě před svatbou do světa hledat
speciální hodinky, které chrání svého majitele před smrtí.
12. 8. 2019
Tenkrát v Hollywoodu (Once Upon a Time in Hollywood) – Recenze – 80%
Ve svém devátém filmu s názvem Tenkrát
v Hollywoodu se režisér a scenárista Quentin Tarantino vyznává ze své
lásky k americké kinematografii, a to konkrétně k období od konce
padesátých do konce šedesátých let, jenž ho patně ovlivnilo v dětství a
bylo určující pro jeho filmový vkus. Podobně jako byl jeho snímek Auto zabiják poctou brakovým grindhouse
filmům, které hltal jako teenager, je snímek Tenkrát v Hollywoodu velkou oslavou televizní i filmové
tvorby z éry, během níž Quentin (ročník 1963) vyrůstal zejména na westernech a
na mnohých hereckých idolech, mezi něž se řadili například Bruce Lee, James
Stacy nebo Steve McQueen.
7. 8. 2019
Toy Story 4: Příběh hraček (Toy Story 4) – Recenze – 80%
Filmová série Toy Story: Příběh
hraček je vlajkovou lodí studia Pixar – už jen proto, že její první díl byl
v roce 1995 vůbec prvním celovečerním trojrozměrně animovaným snímkem v historii
kinematografie. V roce 2010 byla tato série úspěšně završena třetím dílem,
jenž její příběh příjemně a smysluplně uzavíral, a nevypadalo to, že by kdy
mělo dojít k jakémukoli dalšímu pokračování. Vznik dílu čtvrtého po devítileté
pauze proto pochopitelně doprovázely obavy, jestli se v jeho ději podaří
nějak navázat na události předchozích filmů, a zdali nepůjde jen o nastavovanou
kaši vyrobenou čistě za účelem finančního zisku.
1. 8. 2019
Rychle a zběsile: Hobbs a Shaw (Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw) – Recenze – 60%
Americký akční film Rychle a zběsile:
Hobbs a Shaw je sice spin-offem (neboli odbočkou) ze série Rychle a zběsile (kterou kvůli sledování
tohoto filmu není nutné vidět), leč kupodivu v něm nejde primárně o drahá
nablýskaná auta, závodění, kaskadérské kousky a extrémní řidičské manévrování,
byť na několik automobilových honiček naštěstí dojde (a také třeba na scénu, v níž
půltucet džípů visí za řetěz z vrtulníku a stahuje jej k zemi). Tvůrci
filmu se každopádně i tentokrát drží strategie „děláme popcornovou zábavu, na
logiku kašleme“ – stejně jako u předešlých dílů série, z níž si berou, jak
název napovídá, dva konkrétní hrdiny, které uvrhli do samostatně stojící
špionážní zápletky.